پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

نائب‌رئیس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان‌رضوی: اداره‌کل ورزش و جوانان استان حمایت نمی‌کند

  • کد خبر: ۱۳۶۵۰۴
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
نائب‌رئیس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان‌رضوی: اداره‌کل ورزش و جوانان استان حمایت نمی‌کند
نائب‌رئیس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی گفت: کانون پیشکسوتان کاملا مستقل است؛ به اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی مراجعه کردیم که هیچ حمایتی از ما صورت از ما نشد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ علیرضا ظهورنیا در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان مشهد بیان کرد: کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی پس از ۳ سال رسمیت پیدا کرد و نخستین دوره مسابقات پیشکسوتان فوتسال مشهد را در ۴ رده برگزار کردیم که تا کنون بی‌سابقه بوده است. این مسابقات در رده‌های سنی ۴۵ تا ۵۰، ۵۰ تا ۵۵، ۵۵ تا ۶۰ و بالای ۶۱ سال برگزار شد. این پیشکسوتان بازیکنان سال‌های دور ابومسلم و پیام بوده‌اند که مجددا در این دوره از مسابقات دور هم جمع شده‌اند. ۴۸ تیم در این ۴ رده سنی شرکت کرده و در مجموع ۹۶ مسابقه برگزار شده است.

وی افزود: راه‌اندازی کانون پیشکسوتان فوتبال مشهد از سال‌های قبل کلید زده شده بود. تعدادی از پیشکسوتان پیشنهاد کرده بودند که با راه‌اندازی چنین کانونی می‌توانند با برگزاری از این دست مسابقات دور یکدیگر جمع شده و خدماتی به پیشکسوتان ارائه کنند. به عنوان مثال در میان پیشکسوتان تعدادی پزشک داریم که این عزیزان اعلام کردند پیشکسوتان را بدون هزینه ویزیت خواهند کرد. برخی از این اقدامات ممکن است کوچک باشد، اما اقدامات رفاهی برای پیشکسوتان ادامه خواهد داشت.

نائب رئیس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان رضوی گفت: از کانون پیشکسوتان حمایت مالی صورت نمی‌گیرد، اما برای برگزاری این دوره از مسابقات از سوی معاونت تربیت‌بدنی شهرداری مشهد و هیات فوتبال استان حمایت شدیم. کانون پیشکسوتان کاملا مستقل است. به اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی مراجعه کردیم که هیچ حمایتی از ما صورت از ما نشد. تقاضا داشتیم مکانی در اختیار ما قرار دهند که این اتفاق صورت نگرفت، از همین رو مجبور شدیم با هزینه شخصی یک مکان تهیه کنیم.

ظهورنیا ادامه داد: پیشکسوتان چراغ فوتبال مشهد هستند، اگر به این پیشکسوتان بها داده شود می‌توانند کمک حال تیم‌ها و هیات فوتبال استان و مشهد باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->